Resmî yok ama benim bebeğimde olmuştu. Önce ellerinin içinde böyle sivilceye benzer beyazlıklar oluyor daha sonra karnında bellinde ve ayağında başta olmak üzere ucu beyaz kızarıklık oluyor. Yetişkinlerde kafa ve yüzde olmuyor ama bebeklerde kafa ve yüzde de çıkıyor biran önce kremini alıp kullanmanız gerek çünkü bebekler de bağışıklığı daha gelişmediği için çok hızlı yayılıyor bu uyuz Allah yardımcınız olsun.