Arkadaşlar hepinize çok geçmiş olsun inşallah en kısa sürede iyi olur Bebişleriniz biz daha bugün atlattık 1 haftadır gripten neler çektik 10 aylık kızım var benlmde hem aşı hem grip mahvoldu çocuğum öncelikle şunu söyleyim bebeğimin hasta olduğu gün bende hasta oldum 1 hafta bunu çeliyorsunuz kızımla ben tam tamına 1 hafta da atlattık daha öksürük ve balgam tam anlamıyla geçmedi biz iburamin ve serum fizyolojik kullandık üstüne bide otribebe ile çektik ama fayda etmedi öyle olunca doktorumuz bize rhinfant diye burun spreyi verdi o kadar güzel ki sıkıyorsun çekmene gerek kalmadan direk akıyor bide üstüne biz burun aspratörü ile çektik öyle çok rahatladı 3 kere de hastaneye gittik soğuk hava be ilaçlı hava verdiler bu şekilde atlattık allah yardımcınız olsun çok geçmiş olsun