Oğlum genelde anne sütüyle besleniyor mamayı çok nadir veriyodum ancak son 2 haftadır sürekli grip huy değiştirdi meme reddi yaşıyoruz. Aç kalıyo diye üzülüyorum. Aptamil gaz yaptı, Hıpp mamanın tadını beğenmiyor artık. Gaz yapmayan hangi mamayı önerirsiniz yardımcı olur musunuz? Bebişim birkaç gün sonra 3 ayına girecek