Dün burda bir paylaşım gördüm epilepsi üstüne benim oğlum 2 ay 10 günlük oda uykusunda sıçrıyor ellerini havaya kaldırıyor göz kayması vs yok o belirtilerde sıçrama falan da yazıyordu dünden beri moralim çok bozuk napıcam bilmiyorum detaylı bilen biri ne olur beni aydınlatsın 😭