Efeycn Kızlar meraba aranızda bılen varmı esımle 1 ay once bosanma davası acdım sonra gerı cekdırdı affettm suan tekrar acmak ıstıyorum duyduguma gore acamazmısım yenı acmısım dıye bılen varsa yazsin lutfen
Nurcan03 Efeycn aynı sebeple açılamıyor sanırım ama farklı gerekçe göstererek açabilirsiniz diye biliyorum. Üstte kalsın süreci yaşamış anneler ve hukukçu hanımlar yardımcı olacaktır.