yaramaz_bocegim oglum 2bucuk yasinda,tuvalet egitiminde epey yol katettik… baslarda oyle altina kaciriyordu cisini kakasini,halilar falan batiyordu. Karnim burnumda kopurte kopurte soylene soylene temizliyordum 😅 alisiyor ya zamanla… geceleride kaldirip lazimliga oturtuyoruz hala😅 ama gundizleri gayet guzel soyluyor artik cok sukur