Gamzebysl ilk zamanlar benim eşimde oyleydi.çocuk aglardi qazi falan verdi.hemen soylenirdi uzerime sen boylesin buni yaptin senin uzunden oldu diye.en son agzinun cavabini guzlce vermistim
benim anneliyimi sorgulama diye.sonradan yapmadi yapamazda.bemimde hosuma gitmez oyle birsey.tamam seviyorsun ama anneni ne suçluyon.adı ustunde bebek.tüm bebekelr hastalanir.evet zor donem oliyo.ama napsakki
ha virusdan korusanda yene hastalaniyo.sen ona bidesey
din ki dişari çikiyon havada ne kadad bok vürus var dişardan gelib opuyorsun goruyorsun.agiz temasindan eve hava yoluyla virus geçiyo.nolsunki hasta deyilsin
disarda ne kadar mikrop var herkese aut bu dediklerim
denen.beni sorgulayamazsin de.hec benmi suçluyum de.