Zeynepgulce4 Bebeğim 1 haftadır hasta bugün öksürük arttı balgam çıkarmakta zorlanıyor dr cortaire 0.25 mg yazmisti onu baslayacam kullanan anneler tecrübelerinizi paylaşr misiniz
susunbebekuyuyo Zeynepgulce4 daha fazla öksürtür korkmayın ilacın amacı bu şıp diye kesilmiyor malesef öksürük aylardır bir azalıyor bir çoğalıyor en azından rahatlatıyor asıl en önemlisi genzi aktığı için devamlı burnunu yıkayın yıkayabiliyorsanız benimkiler izin vermedikleri için aylardır takır tukuruz
2ogullu1anne Merhabalar geçmiş olsun.Benim oğlum doğduğundan beri bronşit. Hem cortair hem ronkotol kullanıyorum.Günde 3 defa.Tabi çok tıkandığı zaman veriyorum.Buharı alırken uyuyakalıyor zaten.Rahatlatiyor.
merak Çok iyi geldi hemen geçmedi ama birkaç güne toparladı. Maskeyi taktırmadı 8 aylık önünde tuttum uyurken falan. Bizde 2 çeşitti birini gündr 4 diğerini günde 2 kez yaptım 3 günde toparladı. Bronşit başlangıcı demişti iyileşti dedi 3 gün sonra.