Oglusumunannesii Büyük insanlara veya büyük çocuklara da degil sadece kendi yaşına yakın olan bebeklerin hep saçlarını çekiyor bu neden olur sizce. Bu arada 13 aylık
Bal38 Oglusumunannesii 18 aylık benimkide öyle seviyomus gibi yapıyo şak diye vuruyo çırmalıyor bi bebek geldigi zaman çok dikkat ediyorum maalesef