lamiakus bizim doktorumuz genelde 3 gün yüksek ateş 38,5 üstü olunca antibiyotik kullandırıyor siz emziriyorsanız bol bol sarımsak yiyin altın sarımsak kürü iyi gelir sütünüzden sarımsak bal limon zerdeçal zencefil karıştırıp yiyin şifa olsun ama influenza salgını var bakın bu çok önemli bir anda ateş fırlıyor ve düşüremiyorsunuz bence bir doktora göstern şuan bütün salgınlar grip gibi başlıyor biz 4 yaşındaki kızımı bir anda fırlayan 41,5 ateşle hastaneye götürdük dikkat edin sizde sadece ilacıyla düzeliyor ateş düşürücüler etki etmiyor onda