Usnac1995 cimcime1018 Hep böyle değilim. Kendimce işimi yapıl kahve keyfi yapcaktım. Sonra oğlum kalkınca onla oyun oynayacaktım diye şartlamıştım kendimi. Kalkınca hiç birşey yapamyınca böyle oluyorum. Bende farkındayım bebek olduğunun zaten. Herşeyi düşünüyorum ama o an hiç birşey beni yunuşatmıyor. 10 dk böyle oluyo
SweetMom__ Usnac1995 sinirlenmek diye kelimeyi hayatımdan çıkarttım sakin kalıp onu anlamaya çalışıyorum faydasını gördüm baya uykuya gelince o uyuunca uyuyorum işimi yaparken babası oyalıyor veya ben karnını doyurup uyutuyorm sonra babasına bırakıyorum öyle öyle hayat devam ediyor yoksa çok zor hem iş hem çocuk ama sunuda unutmamak lazım illerde bebeğiniz sizi yaptığı işler ile hatırlamayacak sadece davranışlarınız aklınıza gelecek lütfen bu dedigimi kötü algılamayın olur mu şuan herkese çocukluğun nasil geçti sorusunu sorsak annemiz hep iş yapardı kızardı bağırırdı diye yanıt vereceğinden hiç şüphem yok birde dediklerime böyle acıdan bakın. Yoksa sizde elbette haklisiniz ama birde bebeğinize kulak verın😊
Usnac1995 SweetMom__ ben ona bağırıp kızmıyorum ki. Kendi kendime sinirleniyorum. Hatta ben oğluma karşı kendimi iyi bile törpüledim normalde daha sinirli ve tahammülsüzdüm. Hep böyle olmuyorum ki o da zaten hep böyle yapmıyor. Bazen daha iyi karşılıyorum bazen de yorgunluktan böyle 🥹
Usnac1995 mervemik Normalde uyur . 2 kere uyutuyorum 1 saat kadar yatar. Evet sebebi vardır, belkide uykusunu almıştır. Sonradan pişman oluyorum ama o an sinirden patlıyorum işte. Şartladığım şeyleri yapamamış olmak beni delirityo 😀
SweetMom__ Usnac1995 ben sana bagiriyorsun demedim ki kuzum eskiden bizlere yapılan haksızlıkları söyledim. Yanı ilerde seni böyle hatırlamasın sinirli olusunu olumlu yönde söylemek istedim. Hepimiz gün geliyor kendimize bile tahammül sıfır oluyor bir anne uykusuz yorgun olunca ister istemez sinirleniyor gayet normal ama dikkat etmemiz gerekiyor bende hayatımdam cikartim yoksa kendime zararim
Usnac1995 Nurbost yok benimki okadar değil. Gece de uyur gündüz de. Hani arada gece hiç uyumadığıda oldu , gündüz de aynı şekilde ama genel olarak iyiydi düzenimiz. Bazen böyle yapınca alışık değilim ya, öpüp koklamak nerdeeee. Asla yapamam sinirliyken 🥹
Nurbost Usnac1995 alışıyosun 1 yıldır deliksiz 2 saat uyuduğumu bilmem. Gerçi allah alıştırmasın be gülüm uykusu geri düzene girsin inşallah
morlu_baby Usnac1995 tek uykuya geçmek istiyor artık . Öğlen 1 gibi uyutmadı tavsiye ederim sonra akşam daha erken uyucak ve sana bolca vakit kalacak
julie Usnac1995 valla o zaman halinize şükredin bence 😅 arada bir oluyorsa şanslısınız. Benimki yaşıma gitmek üzere ve doğdu doğalı çok nadir 1 saat uyumuştur genelde maximum 45 dakika 10 dk uyuduğu bile olur ve saatlerce uyumuş gibi uyanır.