Tugba0133 Frrdevss bende var aldım ama 3gece zor yattım gebeliğim yaz ayında olduğundan ruhum darlandı yatamadım i
ecrinliva Frrdevss bende var az kullanıldı ebebek mycey hamile yastıgı yazarsanız nette pembe olan 150tlye almıstım
Didemxy Frrdevss ben aldım hiç kullanamadım oğluma değişik minderler yaptım bilseydim size hediye ederdim 😏
Sakura-chan Frrdevss canım telefon numaranı yaz ücretsiz yollayayım sadece kargo ödemesini yaparsın 😘 ama 1 haftaya anca yollarım. Evimde inşaat var annemde kalıyorum
Didemxy Su 40 TL ye hamile yastığını satan arkadaş 40 TL ye zengin mi olacaksın çok merak ettim kadın hamile hediye etsen nolur yanı
nazanay Frrdevss Ben sunu almistim : https://www.joker.com.tr/urun/babyjem-sirt-destekli-hamile-ve-emzirme-yast-gri-109985?gclsrc=aw.ds&&gclid=Cj0KCQiA0ZHwBRCRARIsAK0Tr-qmcdTR9fGg6Ys5HRS12ag6fOgowN5BOiNtZhtRUNpGmZowsD1xFU0aAsRHEALw_wcB Valla hala kullanmiyor olsam direkt gonderebilirdim size ama emzirme yastigi olarak da kullaniyorum. 7.5 aylik oldu kizim hala kullaniyorum yani, iyi ki almisim. Bunun fiyati da 90 liraymis. Butcenizi bilemiyorum tabi ama 40 liraya ikinci el almak yerine alabilecek durumdaysaniz 90 liraya sifirini alin derim. Ben neredeyse 1 yildir kullaniyorum. Jokerde indirimli 90 tl, Ebebek'te indirimsiz 110 tl.