Selam arkadaşlar
1 haftadır iştahsızdı son azı dişleri geliyor doktora götürdük devlet hastanesine
Kan değerleri güzel ama kilo almıyorsa çölyak olabilir dedi başka bir doktora sordum bünyesiyle alakalı kesinlikle çölyak oldugunu düsünmüyorum dedi
Test yaptırmadım ama moralim çok bozuk gözümün öünde cocuk bişey yemiyor hep kuru şeyler yemek istiyor suku yemek corba asla yemiyor içmiyor yemedikce kızıyorum bu nasıl diş ekmek yiyosun corba icmiyosun diye aglıyorum cok üzülüyor sonra özür diliyorum mahvoldum doktor da kilosu cok düsük diye endiselendirince