Bu konuda bence en tecrübeli anne benim 😂 oğlum 6 yaşında şuan . Götürmediğim doktor kullanmadığım takviye vitamin kalmadı . İnanın hiçbir faydası olmadı hiçbir şeyin . 6 yaşında ve 18 kilo . Daha 1 aydır iştahlı yiyor ben de şaşırıyorum . Yemeyen çocuk yemiyor . Kendinizi yıpratmayın . Zira ben çok yıprattım . Balık yağları , vitaminler hepsi boş .23 aylık oğlum 17 kilo . Ne koysan önüne yer kalkar . Her çocuk bir değil . Zamanla değişecek sizinkide . Zayıf olsun sağlıklı olsun yeter 🙏