gunesinayi0301 Evet kızlar uyuyanamayanlar vardır ama benim ve bebeğim gibi erken uyanan anneler de vardır saat 4 de uyandım ve uyuyamadım bebeğim uyandırdı tabi 🥱 bugün bir planım yok ev temizliği gibi klişe şeyler çünkü hava baya soğuk sizlerin planları nedir nereleri geziceksiniz 😃🤪
okuyor gunesinayi0301 hava yağmurlu. Gündüz kızımla vakit geçirip akşamuzeri kızımı annemle bırakıp arkadaşlarımıza çaya gidecegiz.
Eysar gunesinayi0301 eşim sabah işten geldi uyuyir bizde iki kızımla pencereden bakınıyoruz.cok.soguk ve esiyor kahve mi de yaptım gelen geçene bakiyoruz öyle işte pazarımız
lina09 gunesinayi0301 Hava çok soğuk arada kar yağıyo eşim görevde 10 aylık kızımla evdeyim eşim polis hafta sonu plan yapamıyoruz geceye geçince hafta sonuna denk gelirse plan yapıyoruz bizim için onun evde olduğu günler hafta sonu gibi sayılıyor 🤣
niHanzade Hava 2 derece, kar şuan yok nasipse biraz kızımla çıkmayı düşünüyorum. Park imkanımız olmadığı için çocuk da evde iyice daralıyor, belki uykusuna iyi gelir dedim ama imkansız😅
Barbekusos gunesinayi0301 esim çalışıyor. Bugun biraz cilt bakımı yaparım, oğlum uyuyunca dizi izlerim diyordum ama öyle zor uyudu ki mübarek. Aldım elime telefonu malak gibi yatıyorum..
nazlimom_ gunesinayi0301 annemle kardeşim bize kalmaya geliyor bende eşimle dışarda yemek yiyeceğim ordan koluma dövme yaptırmaya gidicez😅