poncikbiranne190_ Selam kızlar 9 Aylık bebeğim 13 kilo, şuan çok tatlı geliyor tombik tombik ama bir yandan da korkmuyor değilim ya ileride de böyle olursa diye Yürümeye emeklemeye başladığında bebişleri kilo veren annelerim var mı?
bebekgoktug poncikbiranne190_ ay anne olmak ne zormuş değilmi 😍 benim bebegimde 8 ay 25 günlük 10 kilo bana da çok geliyo yani bazen acaba az mı yiyor diyorum bazen ay çok mu yedi diyorum sürekli kendi kendime panik halindeyim 🤣 ama merak etme veriyorlarmış o kiloları
cahillesohbetikestim poncikbiranne190_ büyük oğlum 9 aylıkken 12 kiloydu doktorum persentil üst sınırını geçmiş endokrine git dedi gittim her şeyi normal çıktı yürüyence attı kiloyu şimdi tekrar aldı o da zamanla boya gider diye düşünüyorum 😂
denizz_1222 poncikbiranne190_ Merhaba 9 aylik kizim var 7.800 gram Yemek yemiyor 🤦♀️ anne sutu iciyor biberon falan asla icmiyor guldurup agzina sIkiyorum biskvu falan kasiklada veriyorum 2-3 kasiktan fazla almiyor🥺 2 disi var kan tahlili yaptirdim herseyi iyi cikti doktoru multivitamin yazdi 1 aydir iciyor ama yine yemiyor yemek sizdede varmi boyle durum ne yapabilirim hergun baska baska tarifler yapiyorum ama yemiyor 🥺
smay denizz_1222 aynı durumdayiz. Ben sma vermeye başladım pirinç ununu pişirip içine mama koyup veriyorum kaşık mama oluyor anca öyle yiyiyor. Bazen güzel yiyiyor bazende az ama yapacak birşey yok.
poncikbiranne190_ rabis004 guncel 11 Aylık olduk 12 kilo bebegim 🫠 emekleye başladı ve 1 tanede disimiz çıktı 🥲💝
rabis004 poncikbiranne190_ MasAllah cnm Rabbim uzun ömürler versin insAllah 😊 Bugün beklenen diş patladı bizde😄