Kızlar bebeğim 3 buçuk aylık ağladığı zaman göz yaşı gelmiyot normal mi bu ya doktora getirdim gösterdim normal diyor ama bana nedense normal gelmiyor ya ağladığı zaman gözyaşı geliyor mu bebeklerinzden 2 buçuk yaşında oğlum var birde bebeklik döneminde gözyaşı kanalı tıkanıklığı vardı ve el masajı ile düzelmişti unuttum hangi ayda olduğunu bı yorum yapın lütfen ya