Bebeğim 4 aylık.
Yaklaşık bir aydır falan emmeye başladığında güzel emiyor biraz sonra memeden çıkıp bana bakıyor çevreye değil.sonra bidaha emmek istiyor bu böyle devam ediyor.
Bana baktiig zaman tepki vermeden memeyi mi teklif etmeliyim tekrardan
Doymuyor gibi de geliyor böyle