Hiç bir bilgim yok bu konuda bilgi paylaşımı yapalım mı anneler. 14 buçuk aylık şuan kızım kakasını yapınca rahatsız olup ağlıyor kucak istiyor çıkarmamı istiyor diye düşünüyorum. Çok mu erken nasıl yapacağım 24 aylıkken kreşe gideceği için öğrenirse rahat eder aslında ama nasıl olacak bilemiyorum