Ftmmm111 salimeordek26 17 aylık bizde de var ben bekliyorum iyice olgunlaşınca canını acıtmadan tırnağımın ucuyla biraz sıkıyorum çıkıyor zaten kendisi
salimeordek26 tubasd 20 günlükken oldu hem sivilce hem siyah nokta doktora götürüyorum kreem veriyor geçmiyor
tubasd salimeordek26 bizimki 14 aylık hafif delik kaldı yüzünde umarım dolar diğerlerinde yavaş yavaş anca geçti sizinkide geçer inşaallah
Kubraaybars salimeordek26 ya bizde de var o doktor geçer dedi hiçbir şey vermedi 5 ay 19 günlük şaka gibi 2 tane var
tubasd salimeordek26 teşekkür ederim şişede geçmiş olsun hicbisey kullanmadık daha doğrusu doktora sormadim bile büyüdükçe dolar diye düşünüyorum
AdileElida salimeordek26 siyah noktalar devam ediyo bizde de hatta bi tanesi sivilceye dönüştü :( bi hafta sonra doktor kontrolü var bakalım ne dicek, pürüzlü oldu yüzü resmen
AdileElida salimeordek26 6 aylık, bilmiyorum benim de cildim yağlı ve akneye yatkın. Sütten mi geçiyo anlamıyorumki 🤷