Sevvl mama yı kaşıkla içiyor sadece uyku da emıyor ek gıda da çorba yapıyorum artık pütürlü olayından vazgectım bı tane dişi çıktı hersey sarpa sardı yemıyor tv bile acıyorum açmak zorunda kalıyorum sımdı belkı tv karşı çıkanlar vardır ama caresızlıkten o bıle işe yaramıyor ağzında öyle ve tutuyor ne zaman gecıcıek yapıp yapıp çöpe atmaktan gına geldı