Mastıt olmuşsunuz çok Zor ya siz sagmaya devam edin masaj yapın zorda olsa rahatlarsınız biraz dr antibiyotik yazmıştı bana kullanmadım emzirdiğim için bizim burda bi teyze var okudu üfledi sabaha birşeyim kalmadı biseyde olmadı tekrar nazar değmiş sanırım doktorunuza söyleyin bi tanıdığım ameliyat olmuştu sırf mastt yüzünden gecmesse beklemeyin antibiyotik kullanın geçmiş olsun