Merhaba, kızıma(15 ay) evde oynayacağı doğal oyuncaklar yapmak istiyorum çünkü her şeyi ağzına atıyor. İnternette yüzlerce yöntem var ama hangisi gerçekten başarılı, bilemiyorum. Zaten tüm gün ekransız büyütürken deneme-yanılmaya vaktim kalmıyor. O yüzden denediğiniz, beğendiğiniz oyun/oyuncak yöntemlerinizi/tariflerinizi yazabilirmisiniz♥️ Varsa bir de dikkat etmem gerekenler nelerdir? (Bu oyunu tepsi üzerinde oynatırsan ev daha az batar türü 😅)