Betss07 gecmıs olsun benımde kızım el ayak hastalıgı olmustu hıc bı yer bılemedı crp sıde yukselmıstı kac devlete gıtttık ettık olmadı ahmet beye goturdum hastanede kaldı 2 kez ancak ole duzeldı gercekten ıyı bır doktor kayserıde olsam dırek hep ona gotururum cok gecmıs olsun rabbım tez zamanda sıfa versın kuzucuga