Kızlar kızım 2 aydır kabız şöyle ama hergün yapıyor ama bağıra çağıra ve azıcık azıcık top gibi semsert şekilde 1 hafta önce de poposu artık zordan mi nedir kanamıştı yapmadığım şey kalmadı kayısı zeytin yağları ama yok düzelmiyor sizin bebeklerinizde böyle mi ya çok üzülüyorum yavruma hastaneye götürücem diyorum kaynanam ne hastanesi yedikleri yarıyor ek gıdaya geçtiği için diyo napmaliyim