dogadan01 Normalde 2 gündür ateşliydi. Az önce ölçtüm kafasıda sıcaktı 38.0 dı ateşi gittim üstünü soydum calpol verdim tekrar ölçtüm 37.0 diyor napcam cocuga zararı olur mu
Gmzkrgz dogadan01 Kaç aylık? Baş sıcaklığı herzaman yüksektir bebeklerde. Elleri ayak parmakları soguk mu vucud sicaklii nasıl ona bakmak lazım. Tek bi baş sıcaklığı ateş olduğu anlamına gelmez
Ssude dogadan01 hayır bir şey olmaz. İçini ferah tut ama bir dahakine koltuk altından ölçüm yap hep önce
Egenin_pamugu Calbol kullanmadim hiç ağrı kesici diye biliyorum parol kullanıyorum oda nadiren 38 ve üstünü ateş sayıyolar sık sık kontrol edin