Arkadaşlar 2 yaşında kızım gündüz öğlen uykusunda hiçbir problem yok ama gece uykusu çok kötü durumdaydız sürekli ağlayarak uyanıyor ayağımdan indirdiğim an basıyor çığlıkları kısa kısa uyuyo ben uyuduğumu anlamıyorum kafam patlıcak duruma geliyor uykusuzluktan sebebi ne olabilir çizgi film vs yapar mı bu kadar yoksa başka bir sebebi mı var doktora sordum her çocuk gelişimi farklıdır dedi hiçbir şekilde fikir sunmadi ne olur yorumlarınızı bekliyorum benim gibi 9lan anne bar mı aranızda