Benim yaptığımı asla yap demiyorum ama ben lavman aldım çeyrek sıkıyordum anında yapıyordu bir kez fitil verdim çocuk morardı çok korktum fitil yapamadım bir daha. Acile gittiğimde de lavman yapılıyor diye ama ben haftasında falan yapardım hergün zeytinyağı içirirdim masaj yapardım fayda etmezdi