Kızlar ya enerjim çok düştü
2024 kpss ye hazırlanıyorum. Tıbbi sekreter mezunuyum. Sağlıkta Bu yıl çok fazla alım yapıldı. Az önce yine sağlıkçı alımı yapılacağını paylaşmışlar. Ben 2022 de sınava girmedim. Bu kadar alım yapılırken 2024 te yine alım olur mu ki? Modum çok düştü
Bu konuyla ilgili fikri olan yazsın.
İnşallah tüm isteyenlere memur olmak nasip olur 🙏🏻