seboss35 en üzüldüğüm de kadın kadının düşmanı oluyor bazen. Kadın buraya uykusuzluktan delirmiş şekilde yazıyor ki bence uykusuzluk açlıktan da zor bir durum. Bizim ona destek verip kendini rahatlatmasını sağlayacağımıza köstek olmak için sıraya girmişiz üzücü. Ayrıca kadın trip attığı için değil, belli ki hemen uykuya dalamayan birisi o anlamda yazmış hüsnü zan üzere tekrar okumak isterseniz diye belirttim