TubaB Güncellemeden sonra reklam kapatmaya giriyorum foruma sadece. 10 dakikada 3 kere reklam çıktı karşıma , bir tane de değil 2 tane peşpeşe reklam. Sık kullanıyordum ama güncelleme sonrası bu reklam işi beni yormaya başladı açıkçası.
Ozooo TubaB Reklamlar 10-15 dk arayla çıkıyorsa normal bir görüntüleme sağlıyorsunuz. 1-2 dk arayla çıkıyorsa hata vardır. ‘23:25 reklam’ 24:26 reklam’ şeklinde saati görebileceğimiz ekran görüntülerini biz@mutluanneleriz.com adresine iletebilirsiniz.
Aslihancan Benimde öyle çok keyifsiz. Uygulamadan değil normalden girince olmuyor reklam ama oda pratik değil
TubaB Ozooo tamamdır ss alırım . 04:00 da girdim gece 04:10 a kadar 3 kere geldi dakika tutmuştum bana mı sık gibi hissettiriyor diye atarım teşekkürler