Sunseet Kızlar öksürük vs bir şey yok. Serum fizyolojik yapıyorum aspiratörle çekiyorum hiçbir şey gelmiyor. Nazal burun spreyi sıktım yine bi faydası olmadı. Uyurken özellikle burnundan çok hırıltı geliyor. Balgamlı öksürüğü atlattı 2 ay oldu hala burundaki hırıltı geçmedi. Ne yapabilirim. Hava veremiyorum şuan bi parçasını kaybettim almam lazım. Hava vereceğim zaman ventolin cortair vs kullanmama gerek var mı ciğerlerde bir şey yok. Sadece serum suyu ile hava versem maske ile açılır mı?
Sunseet Sunseet kızlar napabilirim bi akıl verin uyurken horluyor gibi kuru hırıltısını duydukça üzülüyorum aklıma bir şey gelmiyor. Boş yere hava verip zarar vermekten de korkuyorum. Evin nem oranıyla alakalı olabilir camları da açıyorum. Bebeğimin hırıltısı için nasıl bi yöntem uygulamam gerekiyor
TubaB Sunseet kafanıza göre ilaç vermeyin. Alerji mi başka bir şey mi bilmiyorsunuz. Şuanlık deneyebileceğiniz bir iki şey var ; Evinizin nem oranı nedir , düşükse tonları. Ev çok sıcaksa burnu tıkanabilir açılmaz. Kalorifer peteğinin üstüne su koyup nemi arttırın. Burun kanalları açılsın. Suyun içine bir iki damla nane yağı damlatabilirsiniz. Ev sıcaklığı 24 derecenin üstüne çıkmasın. Bir deneyin bakalım faydasını görecek misiniz?
Sunseet sibelturan nasıl yani ne yapabilirim ne alerjisi olduğunu doktor da söylemedi. Bi önceki hastalandığında zatiden alerji şurubu vermişti uyku veya sinirlilik yapabilir demişti. Onu düzenli versem hırıltısı geçer mi? Burunda hırıltı ile alerji ne alaka 😔
Sunseet sibelturan Allah sizden razı olsun inanın hep üşütmeye hastalığa aklım gidiyor alerji hiç aklıma gelmemişti. Bir de ne alerjisi olduğunu bilsemm. Ne zaman üşütse doktoruna gitsek alerji olabilir diyor. Kan da verdik aslında ne alerjisi olduğunu öğrenemedim. Bir çok şeye olabilir aslında ama ah bi bilsem
01_bebisko Bizde bazen hırıltı oluyor , biraz gözlemledim sanırım üşütmeye yakın oluyor bizimki , bazen bir gün sürüyor kendi geçiyor bazen de hiç olmuyor, Ortamın nemi çok önemli ve toza dikkat ediyorum sürekli evi havalandırıyorum.