Merhaba,
Gogsumde sislik ve tıkanıklık var. 24saattir yapmadığım şey kalmadi açılmıyor.Çok az sut geliyor.Emzirme,sagma,lahana koymak hepsini denedim ama malesef.. Ateş,üşüme,titreme vs yok suan. İlerlerse doktora gidecegim.Evde yapilacak daha ne var, basina gelen var mi acaba?