Kızlar merhaba, 43 günlük bebeğim var emzirirken sürekli genzine süt kaçıyor bu haftanın başından beri aynı sorunu yaşıyorum. Sütüm tam olarak doğumdan 3-4 gün sonra gelmeye başladı, ilk günden bu yana aynı pozisyonlarda emziriyorum herhangi bir değişiklik yapmadım fakat neden genzine sürekli süt kaçıyor anlayamadım. Başta sütümün fazlasını sağıp kalanını emzirdim yine oldu, değişik emzirme pozisyonları denedim yine oldu. Artık emzirmek korkutucu geliyor ama başka çarem de yok. Daha önce yaşadınız mı veya herhangi bir çözümünüz var mı acaba ?