Merhaba kızlar. Ben yabancı olduğum için hep bebeyi 6 ayından oturtmaya izin olduğunu düşünüyordum çunki bizde doktorlar öyle soyler ve anemden de öyle duydum . ama son kontrola gitdikde doktorumuz neden hala oturtmuyorsun? 3 ayından destekli oturtmalısın falan dedi. Bana tuhaf geldi. Sizlerinde fikirlerini öğrenmek isterim bu konuda. Teşekkür ederim 🙏