Kizlar benim oğlum ( 4 yaş) çok hassas naif bir çocuk.2.5 yaşlarındayken babası kalp krizi geçirmişti gurbette olduğumuz için haberi alınca oğlumla gittim hastaneye eve döndüğümuzde babasının esylarini görüp kendisini görmeyince baba yok gitti demişti.o gün bugundur babasına sigara içme ölürsün diyor.bugun babasına durup dururken sen ölürsen ben yanlız kalırım demiş.banada daha önce gelip anneler ölmez dimi anneler ölürse çocuklar yanlız kalır dedi.anneler ölmez oğlum ben seni bırakırmiyim hiç dedim.olaylarin o kadar farkında ki ben iş yaparken çok yoruluyorsun sana yardım edim annecim dio.bugun 10 aylık kızım ev süpürurken kabloyu tutmuş ağzına almış emekliyo hani kızım yapma,hadi git abinin yanına dedim sen ona neden öyle dedin kalbini kırdın o seni ozledi peşinden geliyor dedi.oglum elektrik çarpar kabloya yakılır o yüzden dedim.yani bu kadar hassas düşünmesine biz sebep olmuyoruz çok dikkat ediyoruz yanlarında olumsuzluk konusmamaya.babannesi ameliyay olmuştu geçen sene karnını boydan boya kesip diktiler pansuman yaparken görmüş galiba ben nasıl gördü bilmiyorum,hoş kaynanamda gösterir bak bana ne yaptılar gibi gösterme huyu çok vardır onun çocuk etkileni falan düşünmez neyse onu hatırlamış geldi bana çok acımışmidir ki niye kestiler falan die sordu.yani ne yapsam bilemedim kizlar yaa.normalde mutlu neşeli aktif bir çocuk ama durup dururken bianda böyle şeyler söylüyor nerden geldi şimdi aklıma diyoruz geldi işte diyor.