Kızlar kızım 4 ay 24 günlük kızımı doyurdum gazı çıktı altı temiz uyuttum bi baktım ağlaya ağlaya uyandı ne yapsam yatmıyor uzanmış kendi kendine konuşuyor neden böyle yapıyor uyurdu hep 1 hafta 10 gündür böyle oldu atak dönemi mi acaba geçmedi mi bu kadar sürüyor mu?