tombikdonerkankasiiskender Tığ ile ördüm kızlar. Sizce nasıl olmuş yapıp satsam satılır mı kız anneleri bişi diyin 😂😂😂
melegim71 tombikdonerkankasiiskender marifetli anne guzel olmus tabiki sapka degilmi sert düsmediyse güzel bence
tombikdonerkankasiiskender Avesila benim mesela hahahahha evde kafasına takıp deneyebileceğim oyuncak bebek bile yok 😂
tombikdonerkankasiiskender melegim71 kız bebek bonesi diye geçiyo model şapka niyetine süslü kızçeler kullanabilir 😁
ssunacicek tombikdonerkankasiiskender kız oğlanlarafa bsy örr yavas yavas gelişirsin bence çoook güzell çiçek örersin ortasına ne bilim erkekler eayıcık falan çok giider el emeğii ellerine sağlık😀😀
tombikdonerkankasiiskender ssunacicek evet evet erkekler içinde düz bere şeklinde örmeyi düşünüyorum inşAllah onu da buraya atarım oğlan anaları da sevinsin 😂
SweetMom__ tombikdonerkankasiiskender Ellerinize sağlık oğlan anası olarak sesleniyorum kızım olsaydı almayı çok isterdim😊
tombikdonerkankasiiskender SweetMom__ model ararken ğçüncü kız olur mu acaba diye kendimi gazlıyorum imdat 😂
SweetMom__ tombikdonerkankasiiskender yiaa çok tatlısın olur inşallah bende kendimi 2 bebek kız olur mu diye düşünüyorum 😂
tombikdonerkankasiiskender Avesila yok yok öyle olsa üstünde model olarak çekerdim nasip olur inşAllah bir gün 🤩😂
melegim71 tombikdonerkankasiiskender sapka gibi birsey yani dedigim gibi sert degilse bence alan olur kokos annelercok eline emegine saglik 🥰🥰
Avesila tombikdonerkankasiiskender Gönlüne göre versin inşallah. Kızım olsaydı eğer çeşit çeşit alırdım bunlardan. Bence satış yapar.
tombikdonerkankasiiskender melegim71 aynen öyle ipin cinsiyle de alakalı olarak bebek şapkası olduğu için yumuşak tabi yapısı
tombikdonerkankasiiskender Mommybabyy çok teşekkür ederim canım benim ipin kendisi bu şekilde sıra sıra denk geliyo renkler
Mommybabyy tombikdonerkankasiiskender acaba altına yani kafaya geçirme yerine lastik mi yapsan, lastikli daha iyi olur sanki