arbento valla benimki meme emerken bağırıp ağlıyordu , kucağımda sallayarak ayakta emziriyordum . İlk aylar mahvolmuştum . Sonra arabaya bindirip gezdirdim . Gece 10 dan sonra başlıyordu uyumak bilmiyordu artık 3 kişi bakıyorduk annemlerle en son işte diyet vs yaptım bide metsil damla veriyordum gazı çıkıyordu susuyordu sonra ağlaması gidiyordu . Çarşafta sallama , ayakta sallama , kundak vs hepsini reddetti uyku sürecinde . Bir tek kucağıma alıp ninni söyleyip emzirirken ayakta susuyordu . Çok şükür şuan geçti