İkizlerim 40 gundur yenidogan yoğun bakımda kuvezdeler , dun eşimin covid oldugunu öğrendik bu gece de benim boğazlarım yanmaya başladı. Sanirim bana da geçti.. Sizce bebeklerime süt sağlamalı mıyım bebeklerime hastalık geçer mi? Bu durumu hemşirelerle paylaşmalı mıyım?