Kader3851 geçmiş olsun, biz hastaneye gittiğimizde doktor ateş düşürücü verdirdikten sonra üstünü çıkarttırıp çeşmede her yerine elimle su sürmemi söylemişti canim yaptıkta acilde ateşi düşüne kadar her 5 dakikada bir daha sonra bunu evde gece de yapmıştık ilaçlarını vermeye devam edip