Asel1211 ben de baya kucağımda niye bakmıyor falan diye evhamlardaydım sonra bir kaç gün böyle bi sessizliği oldu güya kendimce süphelerdeydim. Bir kaç gün sonra daha güçlü sesleri aguları gelmeye başladı. Bence artık herseylerini incelemeyelim çünkü kendi kendimize dert arıyoruz. Bir kaç gün sonra göreceksiniz tekrardan daha fazla agulamaya başlayacak. Takmayın kafanıza