OnderArasinAnnesi benim kızım anaokulunda iken kaptı. 22 aylikti o zaman. İştahsızlık 1 hafta kadar devam etti, ağız içinde yara olduğu için. Geceleri özellikle salya ile birlikte kanaması oluyordu. Yapacak pek bisey yok, kendiliğinden geçen bir hastalık. Ama bulaşıcıdır da dikkat edin.
Atesi olduğunda calpol gibi bi paracetamol grubu ates düşürücü kullandık. Annem karbonatlı su ile temizle demişti. Bende yaptım ve cidden bi iki gün içerisinde tüm yaralar kayboldu. Zaten 1 hafta içinde dokuntuler kayboluyor, ağrılar azaldıkça da iştahı yerine geliyor. Bol bol sıvı verin. Soguk yogurt, kefir gibi rahat tükeneceğiz gıdalar verin.