Bende hormonlu taktırdım. Doktorum yumurtalıkların çok iyi çalışıyor en iyisi hormonlu onu takalım demişti. İnşallah gerçekten korur çünkü Allah isteyene versin tabi ama ben ikinci çocuğu asla istemiyorum. Spiral olduğu halde korkuyorum hamile kalırsam diye.