Bir saat önce hastaneden geldik. Bebeğim 8 aylık, akşam bir saat içinde 6 kez kustu . Hastaneye gittik film çekildi ve iğne yapıldı iyi geldi elhamdulillah şimdi uyuyor. Ateşi ve ishali yok , olsaydı kan testi de isterdim ama şu aşamada gerek yok dedi doktor. Üşütmüş olabilir dedi. Takip edicez duruma göre tekrar gidicez. İnşaAllah gerek kalmaz. İlaç olarak da probiyotik şaşe ve bulantı önleyen bi şurup verdi. Yarın kullanıcam.