Kızlar merhaba 6 gün gecikme olunca sizlere soruyum dedim
Ayın 23 de adet olmam lazımdı ama hala olmadım gecikmenin 3 gününde test yaptım ama negatifi gördüm iki gündür lekelenme yaşıyorum ve göğüslerime dokunamiyorum çok şiddetli ağrıyor bir tane kızım onu baş dönmesi ile öğrenmiştim test yapmıştım pozitif görmüştüm şuan çok kararsızım lekelenme ve göğüs hassiyeti olunca sizce kaç gün sonra test yapmalıyım