Cgdmnl Merhaba,aktivite olarak bu aylarda yüz üstü yatırıp dönmesini sağlıyorum ama bebişko dönmüyo ve yüz üstü durmayı sevmiyoo maalesef,dönmesini sağlamaya çalışıyorum ama 1 ay daha beklesem daha iyi olucak sanırım,sizce?