beyzasargn Kızlar bebeğim 78 günlük doktorumuz mamayı azaltarak kes dedi dün gece hiç mama vermedim hep emzirdim mamayı bıraktık yani.Bugün sadece çişli bez sayısı 3 dü çok üzüldüm normal mi ilk gün olduğu için yoksa yavrum doymuyor mu 😰😰😰