Benim bebeğim 4 ay 6 günlük ve biz atağa 2 hafta önceden başladık. Feci geçiyor en çokta uyku. Normalde de hep uyku sorunu yaşıyorduk geceleri çok kalkıyordu ama şimdi saat başı. Bide çevremdeki yaşlı kesim atak falan bilmediğinden sütün azaldı belki de doymuyor deyip duruyor. Uykusuzluk ayrı onlar ayrı Bi sorun. Hiç geçmeyecek gibi Bi atak olayı