Uzun zamandır bu sorundan müzdariptim bende 🤷🏻♀️ 1.70 boy 49 kiloydum. Sonra sporla 5 kilo civarı aldım. Sonra sporcu besinlerinden tiksindiğim için bıraktım. Birkaç ay aynı kiloda saydım kilo alamadım. Bu bir aydır da aşırı zorladım kendimi sürekli birşeyler yedim gelip gidip. Şuan 57 kilodayım almaya devam ediyorum. Biraz sabır gerektiriyor ve sürekli yemek yemek öğün atlamamak. Sabah öğlen akşam düzenli ye ve aralarda sürekli birşeyler atıştır ekmek arası vs. Vitamin kullanabilirsin balık yağı falan bâya iştah açıyor. Hergün aynı düzende yersen bir süre sonra mide alışıyor zaten çok yemeye başlıyorsun ve gelsin kilolar 😅